>
Fa   |   Ar   |   En
   کتابداری و اطلاع رسانی   
سال:1381 - دوره:5 - شماره:1


  tick  برنامه ریزی و مدیریت توسعه خدمات در کتابخانه ها - صفحه:3-14

  tick  اطلاعات، کتابخانه و توسعه ملی - صفحه:15-24

  tick  نقش خدمات کتابخانه ها در توسعه پایدار - صفحه:25-40

  tick  ملاحظات نیروی انسانی در عصر فن آوری: عناصر اصلی در مدیریت تغییر جهت توسعه خدمات - صفحه:41-48

  tick  بررسی مقررات و آئین نامه های وقف منابع کتابخانه ای و نقش آنها در توسعه یا محدودیت خدمات - صفحه:49-56

  tick  تأثیر فن آوری اطلاعات بر توسعه خدمات در کتابخانه ها - صفحه:57-70

  tick  خدمات راه دور و توسعه کتابخانه سیار آستان قدس رضوی: راهکاری برای گسترش خدمات در جامعه - صفحه:71-82

  tick  بررسی مزایا و معایب نظام های قفسه باز و بسته و نقش آن در ارائه خدمات گردش کتاب - صفحه:83-94

  tick  برخی ملاحظات روانشناختی موثر بر بهبود خدمات در کتابخانه های آستان قدس رضوی - صفحه:95-104

  tick  بررسی اهمیت آموزش مراجعان در بهره وری بیشتر از کتابخانه ها: گزارشی از یک تجربه کوچک - صفحه:105-122

  tick  راهکارهای عملی بهبود توسعه خدمات در موزه های آستان قدس رضوی و بررسی برخی موانع - صفحه:123-136

  tick  بررسی خدمات بخش آرشیو مطبوعات سازمان کتابخانه ها، موزه ها و مراکز اسناد آستان قدس رضوی از دیدگاه استفاده کنندگان - صفحه:137-156

  tick  ارزشیابی اسناد و راهکارهای بهبود خدمات آرشیوی و اطلاع رسانی - صفحه:157-164
 

Copyright 2015
Islamic World Science Citation Center
All Rights Reserved