>
Fa   |   Ar   |   En
   تعیین عوامل مؤثر بر ترویج بازاریابی گل و گیاهان زینتی  
   
نویسنده یادآور حسین ,حجازی یوسف ,حسینی محمود ,صالح ایرج
منبع تحقيقات اقتصاد و توسعه كشاورزي ايران - 1389 - دوره : 41-2 - شماره : 1 - صفحه:29 -39
  
کلیدواژه ترویج ,بازاریابی ,ترویج بازاریابی ,گلکاران ,گل و گیاهان زینتی
آدرس دانشگاه تهران, ایران, دانشگاه تهران, پردیس کشاورزی و منابع طبیعی, ترویج و آموزش کشاورزی, ایران, دانشگاه تهران, پردیس کشاورزی و منابع طبیعی, گروه ترویج و آموزش کشاورزی, ایران, دانشگاه تهران, دانشکده کشاورزی, گروه اقتصاد کشاورزی, ایران
پست الکترونیکی yadavarhosseini@yahoo.com
 
 

Copyright 2015
Islamic World Science Citation Center
All Rights Reserved