>
Fa   |   Ar   |   En
   بررسی حاشیه بازاریابی شیر پاستوریزه در ایران  
   
نویسنده حسینی صفدر ,حسینی آذر ,دانشور عامری ژیلا
منبع تحقيقات اقتصاد و توسعه كشاورزي ايران - 1388 - دوره : 40-2 - شماره : 3 - صفحه:21 -30
  
کلیدواژه شیر پاستوریزه ,الگوی حاشیه نسبی ,ایران ,الگوی مارک آپ ,حاشیه بازاریابی
آدرس دانشگاه تهران, پردیس کشاورزی منابع طبیعی, ایران, دانشگاه تهران, پردیس کشاورزی و منابع طبیعی, ایران, دانشگاه تهران, پردیس کشاورزی و منابع طبیعی, ایران
پست الکترونیکی hosseini_safdar@yahoo.com
 
 

Copyright 2015
Islamic World Science Citation Center
All Rights Reserved