>
Fa   |   Ar   |   En
   بررسی تأثیر مطابقت میان سبک های تدریس و یادگیری بر عملکرد درسی دانشجویان (مطالعه موردی: دانشکده های کشاورزی و منابع طبیعی دانشگاه کردستان)  
   
نویسنده اسکندری فرزاد ,صالحی مهدی
منبع تحقيقات اقتصاد و توسعه كشاورزي ايران - 1388 - دوره : 40-2 - شماره : 2 - صفحه:169 -181
  
کلیدواژه آموزش عالی کشاورزی و منابع طبیعی ,سبک های تدریس ,سبک های یادگیری ,یادگیری تجربی ,عملکرد درسی
آدرس دانشگاه کردستان, گروه اقتصاد کشاورزی, ایران, دانشگاه کردستان, گروه آموزشی علوم تربیتی, ایران
پست الکترونیکی farzadth@yahoo.com
 
 

Copyright 2015
Islamic World Science Citation Center
All Rights Reserved