>
Fa   |   Ar   |   En
   پژوهش در نظام های آموزشی   
سال:1397 - دوره:12 - شماره:40


  tick  تاثیر آموزشی شناختی برحافظه کاری و توجه متمرکز کودکان مضطرب - صفحه:7-24

  tick  اثربخشی آموزش مهارت های ارتباطی بین فردی برمیزان پرخاشگری و رفتارهای تکانشی در میان دانش آموزان دبیرستانی - صفحه:25-38

  tick  تاثیر تدریس مشارکتی بر انسجام گروهی دانش‌آموزان ابتدایی - صفحه:39-63

  tick  مدل پیش‌بینی عملکرد تحصیلی بر اساس مولفه‌های هوش عاطفی، مهارت‌های حل مسئله و انگیزش پیشرفت با میانجی‌گری راهبردهای یادگیری (شناختی و فرا شناختی) در دانش‌آموزان مدارس هوشمند و عادی - صفحه:65-90

  tick  نقش واسطه‌ای ارزش تکلیف در رابطه بین خودکارآمدی و نگرش نسبت به ریاضی - صفحه:91-104

  tick  مطالعه پدیدارشناسی تعلل ورزی تحصیلی دانش‌آموزان - صفحه:105-127

  tick  مطالعه کیفی دستاوردهای یادگیری مورد انتظار دوره کارشناسی ارشد مدیریت آموزشی از دیدگاه صاحب‌نظران مدیریت آموزشی و کارفرمایان - صفحه:129-152

  tick  قابلیت‌های حرفه‌ای موردنیاز اعضای هیات علمی با توجه به تحولات جدید در دانشگاه: یک مطالعه کیفی - صفحه:153-179

  tick  رابطه ساختاری تعامل استاد و دانشجو و روش تدریس فعال اساتید با توسعه شایستگی‌های دانشجویان با میانجی‌گری کسب دانش - صفحه:181-204

  tick  نقش فن‌آوری‌های نوین در پیشرفت آموزش‌های الکترونیکی (با نگاهی به فرصت‌ها و چالش‌های پیش رو در دانشگاه‌ها و مراکز آموزش عالی داخل) - صفحه:205-222
 

Copyright 2015
Islamic World Science Citation Center
All Rights Reserved