>
Fa   |   Ar   |   En
   پژوهش در نظام های آموزشی   
سال:1396 - دوره: - شماره:39


  tick  تبیین رویکرد پژوهش محوری در آموزش و تحلیل محتوای کتب مطالعات اجتماعی دوره ابتدایی (سوم تا ششم) بر اساس مولفه‌های پژوهش محوری - صفحه:7-23

  tick  الگوی ساختاری پیش‌بینی اهمال‌کاری تحصیلی بر اساس سرمایه روان‌شناختی با میانجی‌گری بهزیستی روان‌شناختی، هیجانی و اجتماعی در دانشجویان - صفحه:25-46

  tick  رده‌بندی شناختی سوالات بر اساس الگوی توان-پیچیدگی مطالعه موردی: سوالات آزمون آزمایشی حساب دیفرانسیل - صفحه:47-74

  tick  طراحی الگوی یکپارچه‌سازی برنامه‌ریزی جانشین‌پروری و مسیر پیشرفت شغلی مدیران دانشگاه‌های دولتی؛ مدلی برآمده از نظریۀ داده بنیاد - صفحه:75-95

  tick  تاثیر یادگیری مشارکتی بر اضطراب و انگیزه پیشرفت تحصیلی در دانش‌آموزان - صفحه:97-112

  tick  شناسایی عوامل موثر بر شکل‌گیری انتقال یادگیری به محیط کار در آموزش‌های ضمن خدمت صنایع مس منطقه کرمان - صفحه:113-134

  tick  تبیین راهبردها، الزامات و پیامدهای اقتصاد مقاومتی در نظام آموزش عالی - صفحه:135-153

  tick  اثربخشی آموزش راهبردهای دقیق‎خوانی بر درک مطلب، و اضطراب‎امتحان دانش‎آموزان - صفحه:155-173

  tick  طراحی برنامه درسی دورۀ کارشناسی ارشد رشته تکنولوژی آموزشی با گرایش آموزش ویژه در ایران - صفحه:175-205

  tick  عوامل موثر بر ارتقاء مولفه‌های فرهنگی آموزش زبان خارجی و ارائه یک الگوی مناسب (موردمطالعه: زبان انگلیسی) - صفحه:207-219
 

Copyright 2015
Islamic World Science Citation Center
All Rights Reserved