>
Fa   |   Ar   |   En
   رسانه های دیداری و شنیداری   
سال:1397 - دوره:12 - شماره:28


  tick  مطالعه شیوه‌های خلق شخصیت‌های باورپذیر در متون نمایشی رادیو - صفحه:1-26

  tick  سیاست رسانه‌ای شبکه پرس تی وی در ارائه تصویر ایران به مخاطبان انگلیسی زبان: مطالعه موردی برنامه ایران - صفحه:27-52

  tick  رویکردی فلسفی به اصل علیت در روایت سینمایی پست مدرن (مطالعه‌ای بر فیلم طعم گیلاس) - صفحه:53-70

  tick  کارکرد نشانه‌شناسی لایه‌ای به‌عنوان یک روش تحلیل متن در قالب «آگهی خدمات عمومی» در شبکه رادیویی سلامت - صفحه:71-94

  tick  شبکه‌های اجتماعی مجازی و تولید شایعات در انتخاباتِ سیاسی (مطالعه موردی: شبکه اجتماعی اینستاگرام) - صفحه:95-120

  tick  بازنمایی ابعاد هویت فرهنگی در مجموعه انیمیشن باب اسفنجی - صفحه:121-150

  tick  تحلیل روایتِ فیلم مستند سیاسی (مطالعه موردی: فیلم مستند «به روایت دربار» و «ایران و غرب») - صفحه:151-178

  tick  نظریه مانستربرگ: «ذهن» ماده خام سینما،یا سینما هنرِ«ذهن» به‌مثابه کنش ادراکی - صفحه:179-198

  tick  تحلیل نشانه‌شناختی اینفوگرافیک و موشن گرافیک‌های پخش شده از شبکه‌های تلویزیونی جمهوری اسلامی ایران در سال 1396 - صفحه:199-228

  tick  مقایسه نقش سبک‌های رهبری تحول‌آفرین و خدمتگزار درتوانمندسازی کارکنان سازمان صدا و سیمای مرکز مازندران - صفحه:229-255
 

Copyright 2015
Islamic World Science Citation Center
All Rights Reserved