>
Fa   |   Ar   |   En
   مدیریت فرهنگ سازمانی   
سال:1389 - دوره:8 - شماره:21


  tick  ارزش‌های اسلامی در تصمیمات آمیخته بازاریابی - صفحه:5-32

  tick  ارتقای پارادایم تفسیری در نظریه سازمان: تامّلی بر رویکرد داستان‌سرایی سازمانی - صفحه:33-61

  tick  ماهیت هولوگرافیکی تحول در سازمان‌های عصر اطلاعات - صفحه:63-85

  tick  بررسی مفاهیم، نظریه‌ها و مدل‌های کارآفرینی اجتماعی و ارایه مدل مفهومی - صفحه:87-110

  tick  کاربرد ترکیبی فنون فرایندتحلیل سلسله مراتبی و تخصیص خطی در اهمیت سنجی شاخص‌های شخصیتی کارآفرینان - صفحه:111-131

  tick  بررسی پدیده اعتیاد به کار در بین پرستاران ایران (تفاوت جنسیتی بین زن و مرد) مطالعه موردی: پرستاران شاغل در بیمارستان‌های استان مازندران - صفحه:133-157

  tick  تدوین و ارزیابی استراتژی‌های سازمانی با به کارگیری مدل‌های Swot و فرآیند تحلیل شبکه‌ای Anp - صفحه:159-177

  tick  درگیر شدن در کار و رابطه آن با عدالت سازمانی در چهارچوب نظریه مبادله اجتماعی و فرهنگی - صفحه:177-200

  tick  بررسی اثربخشی سازمانی مدارس متوسطه ناحیه یک شهر ارومیه با استفاده از مدل پارسونز - صفحه:201-223
 

Copyright 2015
Islamic World Science Citation Center
All Rights Reserved