>
Fa   |   Ar   |   En
   بررسی نقش اینترنت برآمیخته بازاریابی شرکت های حمایت‌کننده مالی از باشگاه‌های ورزشی  
   
نویسنده جعفری سلمان ,اکبری بهرام ,محمد علیزاد رفیع ثنا
منبع مديريت ارتباطات در رسانه هاي ورزشي - 1396 - دوره : 5 - شماره : 17 - صفحه:15 -26
چکیده    هدف از اجرای این تحقیق بررسی نقش اینترنت برآمیخته بازاریابی شرکت‌های حمایت‌کننده مالی از باشگاه‌های ورزشی شهر تبریز بود. روش پژوهش از نوع توصیفی همبستگی بود. جامعه‌ی آماری پژوهش حاضر شامل کلیه مدیران ارشد (مدیرعامل، مدیر فروش و مدیر مالی) شرکت‌های حمایت‌کننده مالی از باشگاه‌های ورزشی شهرستان تبریز بود و نمونه تحقیق هم تعداد 68 مدیر ارشد به‌صورت نمونه در دسترس از مناطق مختلف شهرستان تبریز انتخاب شدند. جهت جمع‌آوری اطلاعات از پرسشنامه محقق ساخته (1395) استفاده گردید. برای تحلیل داده ها نیز از آزمون‌های تی استیودنت، فریدمن، ضریب همبستگی پیرسون و رگرسیون دومتغیره استفاده شد. نتایج تحقیق نشان داد: اینترنت برآمیخته بازاریابی شرکت‌های حمایت‌کننده مالی از باشگاه‌های ورزشی شهرستان تبریز تاثیر دارد. بین اولویت‌بندی مولفه‌های آمیخته بازاریابی شرکت‌های حمایت‌کننده مالی از باشگاه‌های ورزشی شهرستان تبریز تفاوت وجود دارد که دراین‌بین عامل تبلیغ در رتبه نخست و عامل مکان در رتبه آخر قرار داشت. همچنین بین مولفه‌های آمیخته بازاریابی شرکت‌های حمایت‌کننده مالی از باشگاه‌های ورزشی شهرستان تبریز ارتباط مستقیم و معناداری وجود دارد. نتیجه‌گیری کلی اینکه استفاده از اینترنت می‌تواند موجب بهبود آمیخته بازاریابی شرکت‌های حمایت‌کننده مالی از باشگاه‌های ورزشی شود.
کلیدواژه اینترنت، آمیخته بازاریابی، شرکت‌های حمایت‌کننده مالی، باشگاه ورزشی
آدرس دانشگاه پیام نور, ایران, دانشگاه تبریز, ایران
 
 

Copyright 2015
Islamic World Science Citation Center
All Rights Reserved