>
Fa
  |  
Ar
  |  
En
  
پژوهش های راهبردی سیاست
  
سال:1400 - دوره:10 - شماره:37
  
 
اصول راهبردی سیاستگذاری مواجهه با کرونا به مثابه مساله بدخیم سیاستی
- صفحه:267-303
  
 
بررسی تاثیر آمیخته بازاریابی سیاسی و ارزش ویژه برند احزاب سیاسی بر تعهد و وفاداری رایدهندگان در ایران (مورد مطالعه شهروندان واجد شرایط رایگیری در شهرستان تهران)
- صفحه:44-72
  
 
بررسی و تحلیل عوامل موثر بر مشارکت سیاسی شهروندان؛ مورد مطالعه: مشارکت قوم ترکمن در انتخابات دوازدهم ریاست جمهوری
- صفحه:73-112
  
 
تحلیل تاثیر سازه شخصی محمود احمدی نژاد بر قالب بندی و الگوی تصمیم گیری پرونده هسته ای درچارچوب تئوری جورج کِلی
- صفحه:173-204
  
 
جامعهشناسی تاریخی قرارداد اجتماعی در جهان عرب
- صفحه:205-233
  
 
دستکاری نمادها در فرصت سیاسی انتخابات: تحلیل کنشهای قومگرایانه نمایندگان ارومیه و تبریز در دوره دهم مجلس شورای اسلامی
- صفحه:113-140
  
 
سیاست خارجی لیبی در دوران قذافی: از مقابله جویی تا مشارکت جویی داوطلبانه با غرب
- صفحه:235-266
  
 
شناسایی تفکر عمیق ذهنی بازار سیاسی ایران از برند ایدهآل ریاست جمهوری با استفاده از تکنیک زیمت
- صفحه:10-42
  
 
نقش های ملی و سیاست خارجی ایران: تحلیل کمی مصاحبه ها و سخنرانی های شهید بهشتی
- صفحه:141-172
Copyright 2023
Islamic World Science Citation Center
All Rights Reserved