>
Fa   |   Ar   |   En
   مدیریت و توسعه ورزش   
سال:1398 - دوره:8 - شماره:2


  tick  اثر ارزش‌های درک شده از رویداد و تصویر از رویداد بر تمایل به بازگشت تماشاگران مسابقات اسب‌دوانی گنبدکاووس - صفحه:97-115

  tick  ارائه مدلی از تاثیر تجربه و آگاهی از برند بر عشق به برند و قصد مشتریان - صفحه:191-204

  tick  بازشناسی حوزه‌های امنیت در مسابقات لیگ برتر فوتبال ایران - صفحه:61-80

  tick  بررسی مهارت‌ها و نگرش‌های شغلی دانش‌آموختگان رشته تربیت‌بدنی و علوم ورزشی دانشگاه گیلان - صفحه:160-174

  tick  بررسی موقعیت جغرافیایی اماکن ورزشی با استفاده از سیستم اطلاعات جغرافیایی (Gis) (مطالعه موردی: شهر رشت) - صفحه:143-157

  tick  تحلیل تماتیک الگوی فرهنگ ورزش در ایران - صفحه:117-128

  tick  توسعه مدل مدیریت برند باشگاه های لیگ برتر فوتبال ایران - صفحه:129-141

  tick  طراحی الگوی آمیخته بازاریابی لیگ برتر فوتسال بانوان با تاکید بر عوامل محیطی و راهبردهای عمومی پورتر - صفحه:175-189

  tick  طراحی مدل آمیخته بازاریابی اجتماعی جهت توسعه ورزش همگانی - صفحه:1-21

  tick  مقایسه و اولویت‌بندی شاخص‌های موثر بر خوشنامی دانشکده‌های علوم ورزشی کشور - صفحه:23-39

  tick  نقش ورزش در جلوگیری از واگرایی دینی، مذهبی و فرقه‌ای در استان خوزستان - صفحه:41-59

  tick  چالش‌های مدیریت جمعیت لیگ برتر فوتبال ایران - صفحه:81-95
 

Copyright 2023
Islamic World Science Citation Center
All Rights Reserved