>
Fa   |   Ar   |   En
   مدیریت و توسعه ورزش   
سال:1397 - دوره:7 - شماره:2


  tick  اثر تبلیغات اینترنتی بر ارزش ویژه برند ورزشی : مطالعه موردی: برند مجید - صفحه:73-86

  tick  بررسی شاخص‌های استعدادیابی فوتبال از دیدگاه مدرسان ایرانی کنفدراسیون فوتبال آسیا (Afc) - صفحه:19-36

  tick  بررسی وضعیت تاکتیک‌های بازاریابی ارتباطی باشگاه‌های لیگ برتر فوتبال ایران (مطالعه موردی: باشگاه فوتبال استقلال تهران) - صفحه:88-100

  tick  تاثیر برندسازی داخلی در سازمان‌های ورزشی (مورد مطالعه: باشگاه های بدن سازی) - صفحه:102-112

  tick  تدوین الگوی تجاری سازی تحقیقات در مدیریت ورزش - صفحه:1-18

  tick  تدوین مدل ابعاد ارزش ویژه برند مبتنی بر مولفه‌های رفتار مصرف‌کننده پوشاک ورزشی - صفحه:37-51

  tick  رابطه بین ویژگی های دموگرافیک و سبک‌های تصمیم‌گیری خرید مشتریان کالاهای ورزشی - صفحه:131-141

  tick  شناسایی موانع توسعه مدیریتی فوتبال زنان در ایران - صفحه:143-163

  tick  شناسایی و اولویت بندی نیازهای بازیکنان لیگ برتر فوتبال براساس مدل کانو - صفحه:166-181

  tick  مطالعه کیفیت خدمات دانشکده تربیت بدنی و علوم ورزشی دانشگاه گیلان از دیدگاه دانشجویان تحصیلات تکمیلی - صفحه:113-130

  tick  مقایسه عملکرد ایران در المپیک‌های تابستانی با کشورهای قاره آسیا، آفریقا و آمریکای مرکزی و جنوبی - صفحه:53-71
 

Copyright 2023
Islamic World Science Citation Center
All Rights Reserved