>
Fa   |   Ar   |   En
   تاثیر قابلیت‌های بازاریابی بر پیامدهای عملکردی شرکت‌های کوچکو متوسط کارآفرین(مورد مطالعه: شرکت مواد غذایی تهران همبرگر)  
   
نویسنده فیض داود ,نعمتی محمدعلی ,جبلی جوان اشکان ,زنگیان سمیه
منبع نوآوري و ارزش آفريني - 1391 - دوره : 1 - شماره : 1-2 - صفحه:19 -28
  
کلیدواژه قابلیت بازاریابی ,پیامدهای عملکردی ,قابلیت نوآوری ,بازارمحوری و بقا
آدرس دانشگاه سمنان, دانشیار گروه مدیریت دانشگاه سمنان, ایران, دانشگاه علامه طباطبایی, دانشکده روانشناسی و علوم تربیتی, ایران, دانشگاه سمنان, دانشکده دامپزشکی, گروه بهداشت مواد غذایی, ایران
 
 

Copyright 2015
Islamic World Science Citation Center
All Rights Reserved