>
Fa   |   Ar   |   En
   مجله مرکز مطالعات و توسعه آموزش علوم پزشکی یزد   
سال:1396 - دوره:12 - شماره:1-2


  tick  مقایسه تطبیقی نحوه اجرای استراتژی نظام مند بودن در برنامه درسی کارشناسی پرستاری کشورهای امریکا، کانادا و استرالیا و ارائه راهکارهای پیشنهادی در برنامه درسی پرستاری ایران - صفحه:2-12

  tick  مدیریت کلاس درس برای آموزش دانشجویان بی انگیزه - صفحه:13-26

  tick  بررسی انگیزه تحصیلی و عوامل مرتبط با آن در دانشجویان دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد - صفحه:27-39

  tick  تاثیر کارآموزی بهداشت روان بر همدلی نسبت به اختلالات روانپزشکی در دانشجویان پرستاری - صفحه:40-50

  tick  مدل ساختاری پیش بینی عملکرد تحصیلی از طریق ادراکات جو خانواده با میانجی گری تفکر خلاق - صفحه:51-64

  tick  تدوین الگوی طراحی آموزشی دوره های برخط آزاد انبوه مبتنی بر نظریه یادگیری ارتباط گرایی - صفحه:65-86

  tick  مقایسه مهارت های تفکر انتقادی در دانشجویان پزشکی و پیراپزشکی دانشگاه علوم پزشکی فسا - صفحه:87-99

  tick  بازی‌های جدی در آموزش پزشکی: چرایی، چیستی، چگونگی - صفحه:100-113

  tick  بررسی ارتباط نگرش به یادگیری الکترونیک و خود تنظیمی در پیشرفت تحصیلی دانشجویان دانشگاه علوم پزشکی بابل - صفحه:114-127
 

Copyright 2015
Islamic World Science Citation Center
All Rights Reserved