>
Fa   |   Ar   |   En
   مطالعات تطبیقی هنر   
سال:1395 - دوره:6 - شماره:12


  tick  مطالعه تطبیقی فرم نقشمایه های چهار محراب دوره ایلخانی در استان اصفهان (اولجایتو، مقبره پیربکران، مسجدجامع اشترجان، مسجدجامع هفتشویه) - صفحه:1-14

  tick  رابطه تفکر هنرمند با حُسن‌بینی و ارتقای کارآمدی او در فرایند خلق اثر برمبنای جهان‌بینی اسلامی - صفحه:15-25

  tick  مطالعه تطبیقی اجرای کتیبه‌های کوفی آجری در پنج بنای سلجوقی در اصفهان - صفحه:27-40

  tick  مطالعه تطبیقی تن ‌پوش‌ های مردان در سفرنامه ‌ها و نگاره‌ های دوره‌ صفویه - صفحه:41-55

  tick  مقایسه تجلی الهه زولو و خدای پدر در دیوارنگاره دوربان با تکیه بر نظریه فضای سوم هومی‌بابا - صفحه:57-70

  tick  تاملی بر اهمیت نقش‌مایه شکار در اوایل دوره قاجار با تکیه بر شواهد هنری موجود - صفحه:71-86

  tick  مطالعه تطبیقی چگونگی مواجهه پری و هامون (در آثار مهرجویی) با امر نمادین لاکانی - صفحه:87-96

  tick  نشانه‌معناشناسی تفسیر اجتماعی میرزاعلی‌قلی خویی از حافظ در تصویرسازی دیوان چاپ سنگی 1269 - صفحه:97-109

  tick  مطالعه پنج اثر منتخب از سفال نیشابور مربوط به قرون 2 تا 4 هـ‌‌‌‌‌‌.ق. در تطبیق با اندیشه‌های هنر مینیمال - صفحه:111-122

  tick  کنش عوامل اجتماعی اثرگذار در شکل ‌گیری گرافیک مدرن ایران در دوران قاجار - صفحه:123-134
 

Copyright 2015
Islamic World Science Citation Center
All Rights Reserved