>
Fa   |   Ar   |   En
   پژوهش نامه مبانی تعلیم و تربیت   
سال:1390 - دوره:1 - شماره:1


  tick  نگاهی انتقادی به رویکرد فیض محور در فلسفه اسلامی و پیامدهای آن در تعلیم و تربیت - صفحه:5-24

  tick  نظرورزی درباره برنامه درسی دبیرستان: گرایش عمومی، تخصصی یا همگرایی در چهارچوب «تخصص گرایی نرم» - صفحه:25-48

  tick  طبقه بندی مغالطه های اسکات و پژوهش های تربیتی در ایران: ارزیابی روش شناختی پژوهش های منتشر شده در نشریات معتبر علوم تربیتی و روان شناسی ایران در سال های 85-1381 - صفحه:49-74

  tick  فلسفه پژوهش تربیتی: بررسی بنیادهای فلسفی رویکردهای تبیین، فهم و انتقاد و تحلیل نقش و جایگاه هر یک در پژوهش تربیتی - صفحه:75-98

  tick  واکاوی الگوی مفهومی در حوزه برنامه درسی: نقدی بر پژوهش های انجام شده با رویکرد طراحی الگو در برنامه درسی - صفحه:99-126

  tick  بررسی رابطه بین راهبرد های رفتار محور خود- رهبری و خلاقیت اعضای هیئت علمی دانشگاه علم و صنعت ایران - صفحه:127-142

  tick  بررسی رابطه رهبری تحول آفرین و تعامل گرا با تعهد سازمانی معلمان - صفحه:143-158

  tick  نظریه معرفت شناسی تکاملی پوپر و نگاهی انتقادی به کاربردهای آن در تعلیم و تربیت - صفحه:159-184
 

Copyright 2015
Islamic World Science Citation Center
All Rights Reserved