|
|
طرحواره (مدل) شبکه ارتباطی تربیت محور مبتنی بر اندیشه اسلامی در ایران
|
|
|
|
|
نویسنده
|
فروزان حامد ,نقیب السادات رضا ,خانیکی هادی ,مهدی زاده محمد
|
منبع
|
پژوهش در مسائل تعليم و تربيت اسلامي - 1395 - دوره : 24 - شماره : 33 - صفحه:31 -66
|
|
|
چکیده
|
هدف این مقاله، ارائه پاسخی متقن بدین سوال اساسی است که شبکه ارتباطات تربیتمحور مبتنی بر چه مولفه هایی است و در ادامه تحقق شبکه ارتباطات تربیتمحور در نظام اسلامی (ایران) دارای چه پیامدهای تربیتی، فرهنگی و ارتباطاتی خواهد بود. نتایج پژوهش، که بر اساس روشهای کتابخانه ای، پرسشنامه ای و در نهایت تحلیل نخبگی تدوین شده است، 89 مولفه اصلی را در راستای طراحی الگوی شبکه ارتباطات تربیتمحور مشخص کرده است. الگویی که در نهایت مبتنی بر نگاشت نهادی است.
|
کلیدواژه
|
ارتباطات، شبکهسازی، تربیت، جامعه اسلامی، تحلیل نخبگی
|
آدرس
|
دانشگاه علامه طباطبایی, ایران, دانشگاه علامه طباطبایی, گروه علوم ارتباطات, ایران, دانشگاه علامه طباطبایی, ایران, دانشگاه علامه طباطبایی, ایران
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Authors
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|