>
Fa
  |  
Ar
  |  
En
  
پژوهش در مسائل تعلیم و تربیت اسلامی
  
سال:1400 - دوره:29 - شماره:52
  
 
بررسی آثار تربیتی «خوف و رجا» از دیدگاه اسلام با تاکید بر قرآن کریم
- صفحه:35-77
  
 
بررسی تاثیر آموزش دوره سبک زندگی منتظرانه بر فرهنگ اعتقاد به مهدویت دانشآموزان متوسطه
- صفحه:105-128
  
 
تبیین تربیت اجتماعی در سند تحول بنیادین آموزشوپرورش و تحلیل آن بر اساس نظریه تربیت اجتماعی فارابی
- صفحه:215-255
  
 
تبیین تربیت معنوی برای کودکان از منظر کلگرایان و نقد آن با تاکید بر آموزههای اسلامی
- صفحه:257-289
  
 
تبیین مطالبات مقام معظم رهبری از نظام آموزشوپرورش در گام اول انقلاب
- صفحه:155-184
  
 
تحلیل جایگاه تربیتمعلم در گفتمانهای حاکمیت سیاسی بعد از انقلاب اسلامی ایران
- صفحه:129-154
  
 
تضاد و تفاوت در تربیت مبتنی بر گفتوگو با نظر به دیدگاههای ملاصدرا
- صفحه:5-34
  
 
طراحی الگوی اسلامی تربیت جنسی برای کودکان با رویکرد فقهی
- صفحه:291-313
  
 
واکاوی مولفههای هویتیابی در نظریه انسان بهمنزله عامل
- صفحه:185-214
  
 
پدیدارشناسی تجربه زیسته اساتید از نسبت دیانت با رشد هوش هیجانی
- صفحه:79-104
Copyright 2023
Islamic World Science Citation Center
All Rights Reserved