>
Fa   |   Ar   |   En
   پیش بینی تمایل حضور مجدد و تبلیغات دهان به دهان مشتریان توسط مولفه های وفاداری در باشگاه های ورزشی: مطالعه باشگاه های پرورش اندام زنجان  
   
نویسنده کردلو حسین ,ناصریان علی ,سجادی احمد
منبع پژوهش نامه مديريت ورزشي و رفتار حركتي - 1396 - دوره : 13 - شماره : 25 - صفحه:43 -54
  
کلیدواژه وفاداری، تمایل حضور مجدد، تبلیغات دهان به دهان، مشتریان ورزشی
آدرس دانشگاه آزاد اسلامی واحد زنجان, باشگاه پژوهشگران جوان و نخبگان, ایران, دانشگاه خوارزمی، تهران، ایران, دانشکده تربیت بدنی و علوم ورزشی, ایران, دانشگاه مازندران، مازندران،, دانشکده تربیت بدنی و علوم ورزشی, ایران
 
     
   
Authors
  
 
 

Copyright 2023
Islamic World Science Citation Center
All Rights Reserved