|
|
پیش بینی تمایل حضور مجدد و تبلیغات دهان به دهان مشتریان توسط مولفه های وفاداری در باشگاه های ورزشی: مطالعه باشگاه های پرورش اندام زنجان
|
|
|
|
|
نویسنده
|
کردلو حسین ,ناصریان علی ,سجادی احمد
|
منبع
|
پژوهش نامه مديريت ورزشي و رفتار حركتي - 1396 - دوره : 13 - شماره : 25 - صفحه:43 -54
|
|
|
|
|
کلیدواژه
|
وفاداری، تمایل حضور مجدد، تبلیغات دهان به دهان، مشتریان ورزشی
|
آدرس
|
دانشگاه آزاد اسلامی واحد زنجان, باشگاه پژوهشگران جوان و نخبگان, ایران, دانشگاه خوارزمی، تهران، ایران, دانشکده تربیت بدنی و علوم ورزشی, ایران, دانشگاه مازندران، مازندران،, دانشکده تربیت بدنی و علوم ورزشی, ایران
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Authors
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|