>
Fa   |   Ar   |   En
   مطالعات مدیریت راهبردی   
سال:1395 - دوره: - شماره:28


  tick  دستیابی به نوآوری سازمانی از مسیر هوشمندی رقابتی و تفکر راهبردی - صفحه:21-38

  tick  رابطه نزدیک‌بینی مدیریتی و راهبرد شرکت با تبیین نقش سخاوت‌مندی محیط - صفحه:39-52

  tick  آسیب‌شناسی و تدوین راهبردهای کسب جایگاه برتر منطقه‌ای در توسعه‌ دولت الکترونیک - صفحه:53-82

  tick  بررسی تاثیر ساختار سازمانی بر راهبرد رقابتی شرکت ارتباطات زیرساخت با رویکرد منبع‌محوری - صفحه:83-101

  tick  ارزیابی عملکرد فرآیند مدیریت بحران مقصدهای گردشگری - صفحه:103-123

  tick  توسعه توانمندی‌های برنامه‌ای کارکنان دانشگرا - صفحه:125-141

  tick  ترسیم نقشه راهبردی تشکیلات سازمانی - صفحه:143-168

  tick  تبیین نقش میانجی قابلیت‌های پویا در راهبرد کسب مزیت رقابتی رابطه محور - صفحه:169-189

  tick  ارتقای اثربخشی سازمانی در پرتو عوامل اقتضایی داخلی - صفحه:191-210

  tick  بررسی الگوی راهبردی عوامل روانی اجتماعی صنعت پوشاک و تاثیر آن بر کشورگرایی - صفحه:211-232

  tick  ارائه الگوی اجرای خط‌مشی فقرزدایی در ایران براساس سند چشم‌انداز بیست ساله - صفحه:233-266

  tick  الگوی سنجش هوشمندی کسب‌وکار در صنعت تلکام - صفحه:267-281
 

Copyright 2015
Islamic World Science Citation Center
All Rights Reserved