>
Fa   |   Ar   |   En
   کودکان استثنایی   
سال:1396 - دوره:17 - شماره:3


  tick  اثربخشی قصه‌گویی تصویری بر کاهش رفتارهای برون‌نمود و درون‌نمود کودکان با اختلال نافرمانی مقابله‌ای - صفحه:5-18

  tick  نقش پیش‌بینی‌کنندگی اقدام برای رشد فردی در سازگاری دانش‌آموزان نابینا - صفحه:19-28

  tick  درک استعاره بصری و کلامی در کودکان با و بدون ناتوانی یادگیری - صفحه:29-40

  tick  مقایسۀ افسردگی و اضطراب دانش‌آموزان با آسیب بینایی در موقعیت‌های آموزشی روزانه و شبانه‌روزی - صفحه:41-52

  tick  سنجش قوت ابعاد دهگانۀ رضایت زناشویی در والدین دارای کودکان اتیسم - صفحه:53-62

  tick  مطالعه آنتروپومتری نسبت انگشت اشاره به حلقه (2d: 4d) دست چپ پسران سالم و کم‌توان ذهنی 7 تا 10 سال در اقوام سیستانی ساکن شهرستان زابل - صفحه:63-72

  tick  مقایسه اثربخشی توان‌بخشی شناختی رایانه‌ای بر کارکردهای توجه در دانش‌آموزان اختلال یادگیری نارساخوانی چپ دست و راست دست - صفحه:73-84

  tick  اثربخشی برنامه آموزش حل تعارض بر بهبود کفایت‌های اجتماعی درکودکان با اختلال نقص توجه- بیش‌فعالی - صفحه:85-96

  tick  مقایسه کنش‌‌های اجرایی حافظه کاری دیداری- فضایی، آزمون برج لندن و خطا‌های محاسباتی در کودکان مبتلا به اختلال حساب نارسایی تحولی و کودکان بهنجار - صفحه:97-110

  tick  مقایسه اثربخشی فیلیال‌تراپی و روش والدگری بارکلی بر کاهش اضطراب و علائم نقص توجه/بیش‌فعالی کودکان - صفحه:111-120
 

Copyright 2015
Islamic World Science Citation Center
All Rights Reserved