>
Fa   |   Ar   |   En
   بررسی ارتباط متقابل بین تبلیغات، درجه تمرکز و سودآوری در صنایع ایران (رهیافت معادلات رگرسیون به ظاهر نامرتبط)  
   
نویسنده فلاحی فیروز ,فشاری مجید ,ممی پور سیاب
منبع پژوهش هاي اقتصادي ايران - 1389 - دوره : 15 - شماره : 45 - صفحه:49 -75
  
کلیدواژه تمرکز ,شدت تبلیغات ,سودآوری ,روش رگرسیون به ظاهر نامرتبط در داده های تابلویی
آدرس دانشگاه تبریز, دانشکده علوم انسانی و اجتماعی, گروه اقتصاد, ایران, دانشگاه تبریز, ایران, دانشگاه تبریز, ایران
 
 

Copyright 2023
Islamic World Science Citation Center
All Rights Reserved