>
Fa   |   Ar   |   En
   علوم تربیتی دانشگاه شهید چمران اهواز   
سال:1393 - دوره:21 - شماره:2


  tick  ارتقاء یادگیری دانش‌آموزان در معادله ‌درجه ‌اول - صفحه:23-38

  tick  بررسی سعه صدر معلمان و رابطه آن با ترجیح سبک تدریس آنها - صفحه:113-138

  tick  بررسی کارایی درونی مدارس مقطع راهنمایی شهرستان اهواز طی برنامه توسعه چهارم کشور به تفکیک پایه، موقعیت جغرافیایی و ناحیه - صفحه:39-58

  tick  تامل بر صلاحیت‌های حرفه‌ای معلمان در مطالعات برنامه درسی - صفحه:157-182

  tick  تبیین چیستی و چگونگی تربیت هنری از منظر رویکرد تلفیقی رئالیسم انتقادی روی باسکار - صفحه:5-22

  tick  تجارب معلمان پایه ششم از اجرای برنامه‌ی درسی کار و فناوری (پژوهشی پدیدارشناسانه) - صفحه:182-206

  tick  جایگاه مغفول آموزش محیط زیست در کتب درسی (مطالعه موردی؛ کتب علوم و تعلیمات اجتماعی مقطع راهنمایی) - صفحه:59-82

  tick  روابط ساده و ترکیبی مولفه‌های سازمان یادگیرنده با اثربخشی سازمانی در مدارس هیات امنایی و عادی - صفحه:207-230

  tick  شناسایی نقاط ضعف طرح ارزشیابی توصیفی - صفحه:139-156

  tick  عوامل تاثیرگذار بر توسعه کمی خصوصی ‌سازی آموزش عالی در ایران - صفحه:83-112

  tick  مروری بر علل تاسیس، چگونگی شکل‌گیری و تاثیرات مدرسه دارالفنون در جامعه ‌ایران عهد قاجار - صفحه:253-274

  tick  مفاهیم آستانه: افقی نوین برای پژوهش در برنامه درسی - صفحه:231-252

  tick  یادداشت سردبیر - صفحه:1-4
 

Copyright 2015
Islamic World Science Citation Center
All Rights Reserved