>
Fa
  |  
Ar
  |  
En
  
علوم تربیتی دانشگاه شهید چمران اهواز
  
سال:1392 - دوره:20 - شماره:2
  
 
آموزش و پرورش و محیط زیست (نگرش، آگاهی و رفتارهای زیست محیطی دانشآموزان)
- صفحه:171-190
  
 
بررسی اثربخشی ارتباطات سازمانی مدیران گروههای آموزشی با دانشجویان (مطالعهی موردی دانشگاه شهید چمران اهواز)
- صفحه:209-224
  
 
بررسی ارتباط بین توانایی حل مساله و میزان استفاده از بازیهای رایانهای در دانشآموزان مقطع پیش دانشگاهی
- صفحه:117-130
  
 
بررسی تاثیر آموزش مبتنی بر دیدگاه پیاژه بر میزان دانش، مهارت و نگرش دانشآموزان دختر پایهی پنجم ابتدایی شهر سنندج در درس علوم تجربی
- صفحه:99-116
  
 
بررسی کارایی شیوهی فرنالد در ترمیم اختلال نارساخوانی دانشآموزان پایهی سوم ابتدایی شهر تبریز
- صفحه:191-208
  
 
بررسی و تحلیل مولفههای آموزش صلح در کتابهای درسی دورهی ابتدایی
- صفحه:151-170
  
 
تاثیر سواد والدین بر عملکرد سواد خواندن دانشآموزان پایه چهارم ابتدایی (بر اساس مطالعات پرلز 2006)
- صفحه:225-244
  
 
تاثیر شیوهی سوال پرسیدن سقراطی بر آموزش تفکر انتقادی
- صفحه:81-98
  
 
تاثیر محیط یادگیری ترکیبی بر رضایت و یادگیری کارشناسان بخش صنعت
- صفحه:63-80
  
 
تاملی بر سیر تحول در مفهوم وجایگاه عقل در دورهی یونان باستان و قرون وسطی و دلالتهای آن برای تعلیم و تربیت
- صفحه:25-44
  
 
تبیین برنامهی درسی پنهان درس دین و زندگی پایهی سوم متوسطه و ارایهی راهکارهایی جهت بهبود تربیت دینی
- صفحه:5-24
  
 
رابطهی جوّ مدرسه و زورگویی دانشآموزان دبیرستانی شهر یزد
- صفحه:45-62
  
 
واکاوی جایگاه رویکرد موجود در برنامه درسی هنر دوره راهنمایی
- صفحه:131-150
  
 
یادداشت سردبیر
- صفحه:1-4
Copyright 2015
Islamic World Science Citation Center
All Rights Reserved