>
Fa   |   Ar   |   En
   علوم تربیتی دانشگاه شهید چمران اهواز   
سال:1399 - دوره:27 - شماره:1


  tick  احیای تعلیم و تربیت برای رهایی بخشی انسان با نظر به دیدگاه‌های هورکهایمر و آدورنو - صفحه:51-72

  tick  ارائه الگوی توسعه حرفه‌ای مدیران گروه‌های آموزشی دانشگاه‌ها و موسسات آموزش عالی بر اساس رویکرد ناب - صفحه:221-240

  tick  ارائه مدل مناسب مدیریت چند فرهنگی در مدارس ابتدایی ایران - صفحه:1-24

  tick  بازبینی مفهوم نمای بناهای شهری از دیدگاه کودکان 46 سال شهر و بررسی تاثیر آن به لحاظ سبکهای مختلف معماری (از کلاسیک تا معاصر) - صفحه:119-138

  tick  تاثیر درس‌افزار با رویکرد یادگیری مبتنی بر مغز بر سطوح یادگیری شناختی دانش‌آموزان - صفحه:139-160

  tick  تحلیل کیفی تنوع تجارب اساتید دانشگاه از مفهوم هویت حرفه ای - صفحه:203-220

  tick  جایگاه قومیت در برنامه های درسی رسمی رشته علوم انسانی(مورد مطالعه: دروس جامعه شناسی و تاریخ نظام جدید دوره دوم متوسطه) - صفحه:73-94

  tick  رابطه طرحواره های ناسازگار اولیه دانش آموزان با تحلیل رفتگی تحصیلی و اضطراب اجتماعی آنان (یک همبستگی بنیادی) - صفحه:183-202

  tick  رابطه هوش هیجانی و پیشرفت تحصیلی: یک مطالعه فراتحلیلی - صفحه:161-182

  tick  ساخت و اعتباریابی آزمون شایستگی‌های فناورانه‌ی معلمان دوره‌ی ابتدایی - صفحه:241-262

  tick  مدل مفهومی باورهای معرفت شناسی دانش آموزان ابتدایی - صفحه:25-50

  tick  موفقیت در کارراهه شغلی با آموزش نیروی انسانی - صفحه:95-118
 

Copyright 2015
Islamic World Science Citation Center
All Rights Reserved