>
Fa   |   Ar   |   En
   علوم تربیتی دانشگاه شهید چمران اهواز   
سال:1399 - دوره:27 - شماره:2


  tick  آنارشیسم معرفتی تحلیل ونقدی ازآراء فایرابند درفلسفه علم والزامات تربیتی آن - صفحه:23-44

  tick  ارائه چارچوب توسعه اخلاق حرفه‌ای مدیران با رویکرد آینده پژوهی - صفحه:201-224

  tick  ارزیابی تعلق پارادایمی اعضای هیات علمی رشته مطالعات برنامه درسی:رویکردی به مطالعه فلسفه علم - صفحه:183-200

  tick  بررسی اختلال اضطراب فراگیر معلمان در شرایط همه‌گیری کووید19 - صفحه:45-68

  tick  بررسی چیستی و ابعاد شبکه‌های یادگیری در دیدگاه ایوان ایلیچ - صفحه:117-136

  tick  تدوین واعتباریابی مدل فرایند ارزشیابی ارتقاء وترفیع اعضای ‌هیات‌ علمی - صفحه:253-276

  tick  ریشه های ساختاری وقوع فساد اکادمیک در آموزش عالی ایران - صفحه:159-182

  tick  ساخت پرسشنامه میزان شده برای تشخیص ارزشیابی‌کاذب در مدارس ابتدایی - صفحه:91-116

  tick  شناسایی شاخص های محتوای مطلوب برای دروس رشته های علوم انسانی دانشگاه ها و میزان توجه به آن ها - صفحه:225-252

  tick  طراحی و اعتباریابی مقیاس درجه بندی سنجش مولفه‌های انتقال یادگیری یادگیرندگان مبتلا به اختلال طیف اوتیسم در محیط‌های یادگیری چندرسانه‌ای - صفحه:137-158

  tick  عوامل موثر بر تکوین هویت حرفه ای معلم: روایت پژوهی رویدادهای زندگی یک معلم - صفحه:1-22

  tick  فراتحلیل رابطه خودکارآمدی و عملکرد تحصیلی - صفحه:69-90
 

Copyright 2015
Islamic World Science Citation Center
All Rights Reserved