>
Fa
  |  
Ar
  |  
En
  
علوم تربیتی دانشگاه شهید چمران اهواز
  
سال:1398 - دوره:26 - شماره:2
  
 
اعتباریابی ابزار صلاحیتهای یادگیری مادامالعمر دانشجویان در عصر دیجیتال
- صفحه:177-196
  
 
بازشناسی مفهوم «موقعیت» در رویکردهای تربیت ارزشی معاصر
- صفحه:1-26
  
 
بررسی تحلیلی ابعاد میانجیگری فناورانه «آموزش معکوس» در رویکرد پساپدیدارشناسی
- صفحه:131-154
  
 
تاثیر آموزش استدلال ورزی در محیط بازخورد همتای آنلاین بر روی فرایند و پیامدهای یادگیری
- صفحه:71-88
  
 
رابطه علی جو مدرسه و امکانات آموزشی با التزام شغلی به صورت مستقیم و با میانجی هوش هیجانی و انگیزه پیشرفت معلمان شهرستان رامشیر
- صفحه:89-108
  
 
شناخت ترجیح بصری کودکان جهت ارتقاء خلاقیت با استفاده از روش کارت سورتینگ
- صفحه:197-216
  
 
شناسایی شایستگیهای مدیران مهدهای کودک
- صفحه:51-70
  
 
شناسایی مولفه ها و ارائه مدل رهبری اخلاقی در دانشگاه (مورد مطالعه: دانشگاه های آزاد اسلامی کشور)
- صفحه:239-256
  
 
شناسایی و تبیین عوامل موثر بر رفتار آوایی کارکنان در دانشگاهها
- صفحه:217-238
  
 
طراحی و اعتباریابی الگوی تقویت مهارتهای تفکر انتقادی در محیط های یادگیری برخط
- صفحه:109-130
  
 
طراحی و اعتباریابی مدل مفهومی ارزشیابی صلاحیتهای حرفۀ معلمی در ایران
- صفحه:27-50
  
 
قابلیت پیشبینی بازخورد ادراک شده دانشجویان بر اساس محیط یادگیری سازندهگرا
- صفحه:155-176
Copyright 2015
Islamic World Science Citation Center
All Rights Reserved