>
Fa   |   Ar   |   En
   بررسی چگونگی ارزشیابی از آموخته های دانشجویان کارشناسی ارشد با تاکید بر عامل های تاثیرگذار: مورد بررسی: پردیس دانشگاه مازندران  
   
نویسنده ایزدی صمد ,زمانی لیلا
منبع علوم تربيتي دانشگاه شهيد چمران اهواز - 1389 - دوره : 17 - شماره : 3-4 - صفحه:193 -214
  
کلیدواژه ارزشیابی پیشرفت تحصیلی ,دانشجویان کارشناسی ارشد ,ارزشیابی تکوینی ,دانشگاه مازندران
آدرس دانشگاه مازندران, ایران
پست الکترونیکی s.izadi@umz.ac.ir
 
 

Copyright 2015
Islamic World Science Citation Center
All Rights Reserved