>
Fa   |   Ar   |   En
   آیا برنامه های درسی آموزش عالی توانسته است مهارت تفکر انتقادی دانشجویان را رشد دهد؟ : مطالعه موردی: دوره های کارشناسی دانشگاه شهید چمران اهواز  
   
نویسنده رمضانی اعظم ,پارسا عبدالله ,صفایی مقدم مسعود
منبع علوم تربيتي دانشگاه شهيد چمران اهواز - 1389 - دوره : 17 - شماره : 3-4 - صفحه:77 -100
  
کلیدواژه آموزش عالی ,تفکر انتقادی ,ارزشیابی ,تحلیل ,استنباط
آدرس دانشگاه شهید چمران اهواز, ایران, دانشگاه شهید چمران اهواز, ایران, دانشگاه شهید چمران اهواز, ایران
پست الکترونیکی abdparsa@gmail.com
 
 

Copyright 2015
Islamic World Science Citation Center
All Rights Reserved