>
Fa   |   Ar   |   En
   تبیین و نقد حدود وظایف و اختیارات کنشگران آموزش و پرورش رسمی با نگاهی به اندیشه ی فلسفی فوکو  
   
نویسنده سجادی مهدی ,حسینی اسماعیل
منبع علوم تربيتي دانشگاه شهيد چمران اهواز - 1389 - دوره : 17 - شماره : 3-4 - صفحه:7 -28
  
کلیدواژه انسان شناسی ,معرفت شناسی ,نقد ,تعلیم و تربیت ,کنشگران آموزش و پرورش رسمی ,دلالت های تربیتی
آدرس دانشگاه تربیت مدرس, گروه تعلیم و تربیت, ایران, دانشگاه تربیت مدرس, گروه تعلیم و تربیت, ایران
پست الکترونیکی sajadism@modares.ac.ir
 
 

Copyright 2015
Islamic World Science Citation Center
All Rights Reserved