>
Fa   |   Ar   |   En
   بررسی اثر ارزشیابی توصیفی بر پیشرفت تحصیلی و اضطراب امتحان دانش آموزان  
   
نویسنده بهرامیان مریم ,مهرعلیزاده یدالله ,سپاسی حسین
منبع علوم تربيتي دانشگاه شهيد چمران اهواز - 1389 - دوره : 17 - شماره : 2 - صفحه:127 -148
  
کلیدواژه ارزشیابی توصیفی ,تکوینی ,پیشرفت تحصیلی ,اضطراب امتحان
آدرس دانشگاه شهید چمران اهواز, ایران, دانشگاه شهید چمران اهواز, ایران
پست الکترونیکی hosseinsepasi@yahoo.com
 
 

Copyright 2015
Islamic World Science Citation Center
All Rights Reserved