>
Fa   |   Ar   |   En
   بررسی وضعیت تعامل کلامی معلمان - دانش آموزان در جریان تدریس و ارتباط آن با پیشرفت تحصیلی دانش آموزان مدرسه های ابتدایی شهرستان اردبیل  
   
نویسنده زاهد بابلان عادل ,معینی کیا مهدی
منبع علوم تربيتي دانشگاه شهيد چمران اهواز - 1389 - دوره : 17 - شماره : 2 - صفحه:111 -126
  
کلیدواژه تعامل کلامی ,جدول طبقه بندی تحلیل تعاملی فلندرز ,پیشرفت تحصیلی
آدرس دانشگاه محقق اردبیلی, گروه روان شناسی, ایران, دانشگاه پیام نور, ایران
پست الکترونیکی m_mahdi52@yahoo.com
 
 

Copyright 2015
Islamic World Science Citation Center
All Rights Reserved