>
Fa   |   Ar   |   En
   علوم تربیتی دانشگاه شهید چمران اهواز   
سال:1390 - دوره:18 - شماره:1-2


  tick  «عقلانیت انتقادی» از منظر کارل پوپر و دلالت های آن برای تربیت اخلاقی - صفحه:23-42

  tick  ارزیابی مقایسه یی کیفیت چرخه ی آموزش کارکنان در دانشگاه های شیراز و علوم پزشکی شیراز - صفحه:167-186

  tick  بررسی اثر رویکردهای نوین آموزش هندسه بر مبنای نظریه ی ون هیلی بر انگیزش دانش آموزان دبیرستان های دخترانه شهرستان تیران و کرون - صفحه:83-104

  tick  بررسی رابطه بین تعهد سازمانی با رفتار مدنی سازمانی مدیران مدارس راهنمایی و متوسطه شهرستان دزفول - صفحه:151-166

  tick  بررسی زمینه های ایجاد سازمان یادگیرنده در آموزش و پرورش شهرستان شهر سمنان - صفحه:207-226

  tick  بررسی مدل روابط بین عوامل اجتماعی کلاس و پیامدهای عاطفی، انگیزشی و تحصیلی خودکارآمدی ادراک شده ی ریاضی روی نمونه یی از دانش آموزان دوره راهنمایی - صفحه:125-150

  tick  بررسی وضعیت اعتماد دبیران و ارتباط آن با بوروکراسی توانمند در مدارس مقطع متوسطه شهر سنندج - صفحه:187-206

  tick  تحلیل جامعه شناختی نظریع تعلیم وتربیت امیل دورکهایم - صفحه:43-60

  tick  جایگاه ابعاد هنری و ساختار محتوایی در کتاب های درسی آموزش هنر دوره راهنمایی: گامی در شناخت برنامه درسی مغفول - صفحه:61-82

  tick  فلسفه تربیتی اخوان الصفا - صفحه:7-22

  tick  مقایسه ی تاثیر روش تدریس مبتنی بر ساخت و سازگرایی و روش سنتی بر پیشرفت تحصیلی درس ریاضیات (1) در دانش آموزان پسر سال اول متوسطه شهررهای باغملک - صفحه:105-124
 

Copyright 2015
Islamic World Science Citation Center
All Rights Reserved