>
Fa   |   Ar   |   En
   مدیریت فناوری اطلاعات   
سال:1394 - دوره:7 - شماره:4


  tick  شناسایی و اولویت‌بندی عوامل موثر در فرایند پیاده‌سازی سیستم برنامه‌ریزی منابع سازمان با رویکرد گسترش عملکرد کیفیت در گروه صنعتی بهمن دیزل - صفحه:697-714

  tick  شناسایی عوامل موثر بر اعتمادسازی در شبکه‌های اجتماعی برخط به‎کمک روش الکترۀ فازی - صفحه:715-740

  tick  بررسی تاثیر یکپارچگی کانال‌های خرده‌فروشی مبتنی بر فناوری اطلاعات بر عملکرد فروشگاه‌های خرده‌فروشی با میانجی‌گری دوسوتوانی سازمانی (مطالعۀ موردی: فروشگاه‌های شهر رشت) - صفحه:741-768

  tick  شناسایی و اولویت بندی عوامل موثر بر پذیرش Byod در سازمان ها با رویکردی فازی - صفحه:769-788

  tick  بررسی تاثیر هوشمندی رقابتی بر عملکرد سازمان در بانک های تجاری - صفحه:789-804

  tick  کاهش زمان بازگشت سرمایه از طریق مدیریت هوشمند توان مصرفی در مرکز دادۀ دارای انرژی خورشیدی - صفحه:805-824

  tick  کشف و یادگیری پدیده های استثنایی با بکارگیری تئوری استثنائات و رضایتمندی - صفحه:825-844

  tick  بررسی عوامل موثر بر گسترش و استفاده از خدمات الکترونیک در صنعت گردشگری (موردمطالعه: استان اردبیل) - صفحه:845-864

  tick  ارائه مدلی جهت ارزیابی عملکرد واحدهای فناوری اطلاعات و ارتباطات با رویکرد ارتباطات سبز - صفحه:865-888

  tick  بررسی جایگاه پارادایم ‏های اخلاق در منشورهای اخلاقی با بهره‎مندی از روش فراترکیب (مورد مطالعه: منشور اخلاقی انجمن کامپیوتر (ماشین‏های حسابگر)) - صفحه:889-908

  tick  تحلیل شبکۀ اجتماعی هم تالیفی مقالات علمی سیستم های اطلاعاتی - صفحه:909-930

  tick  بازمهندسی فرآیند مدیریت در مدارس هوشمند ایران با تاکید بر نقش فناوری اطلاعات و ارتباطات - صفحه:931-950
 

Copyright 2015
Islamic World Science Citation Center
All Rights Reserved