>
Fa   |   Ar   |   En
   مدیریت فناوری اطلاعات   
سال:1392 - دوره:5 - شماره:2


  tick  طراحی و توسعه‎ی سیستم پشتیبانی تصمیم‎گیری برای رتبه‎بندی فنون نمونه‎سازی سریع و انتخاب بهترین فن در صنعت خودروسازی - صفحه:1-22

  tick  بررسی عوامل موثر بر وفاداری الکترونیکی مشتریان بانک تجارت در شهر تهران - صفحه:23-36

  tick  ارایه‎ی چارچوب عوامل تعیین‎کننده‎ی سطح خدمت در محیط تجارت بنگاه ـ بنگاه (B2b) : بر اساس چارچوب Itil - صفحه:37-56

  tick  ارایه‎ی مدلی برای اندازه‎گیری وضعیت بروز ریسک در برون‎سپاریِ پروژه‎هایِ فناوریِ اطلاعات بخشِ سلامتِ ایران (پیمایشی پیرامون بیمارستان‎ها و مراکز بهداشتی درمانی تهران) - صفحه:57-74

  tick  سنجش میزان تاثیر رویکرد قابلیت بر توسعه‎ی دولت الکترونیکی - صفحه:75-94

  tick  چارچوب انتخاب سیستم برنامه‌ریزی منابع سازمان در شرکت‌های پیمانکاری با رویکرد تحلیل سلسله‌مراتبی فازی - صفحه:95-116

  tick  شناسایی و اولویت‎بندی عوامل اساسی موثر در تصمیم مشتریان برای خرید نرم‌افزارهای سازمانی (پیمایشی پیرامون مشتریان شرکت همکاران سیستم) - صفحه:117-134

  tick  بررسی نقش سیستم خبره‎ی هوشمند برای ارزیابی سازمان‎های رقابتی (موردکاوی: مدیریت پرداخت وام‎های بانک‎های خصوصی ایران) - صفحه:135-150

  tick  بررسی تاثیر فناوری اطلاعات و ارتباطات بر کارآفرینی سازمانی در شرکت های کوچک و متوسط (پیمایشی پیرامون شرکت‎های کوچک و متوسط شهرک صنعتی سمنان) - صفحه:151-170

  tick  ارزیابی بلوغ سازمانی برای همراستایی استراتژیک فناوری اطلاعات و کسب‎وکار (مطالعه‎ی موردی چندگانه: برید سامانه‎ی نوین، سیستم‎های کاربردی کاسپین و سپهر اندیشه‎ی جوان) - صفحه:171-186

  tick  ارایه‎ی مدل تلفیقی فرآیند تحلیل شبکه‌ای و پرومثه برای رتبه‌بندی وب‌گاه‌ها بر اساس معیارهای کاربردپذیری - صفحه:187-206
 

Copyright 2015
Islamic World Science Citation Center
All Rights Reserved