>
Fa   |   Ar   |   En
   مدیریت فناوری اطلاعات   
سال:1390 - دوره:3 - شماره:8


  tick  شناسایی بسترهای به کارگیری بازاریابی الکترونیکی در بنگاه‌های ایران از دیدگاه خبرگان - صفحه:1-18

  tick  مدل شناسایی موثرترین قواعد کسب وکار تعبیه شده در سیستم های اطلاعاتی برای دستیابی به انتظارات استراتژیک با استفاده از تیوری مجموعه های ژولیده مطالعه ی موردی: فرآیند اعطای تسهیلات در بانک - صفحه:19-42

  tick  طراحی یک سیستم خبره تصمیم یار برای کمک به فرآیند ایجاد استراتژی مدیریت دانش - صفحه:43-62

  tick  بررسی عوامل تاثیرگذار در خلق دانش در مراکز پژوهش و توسعه صنعت پتروشیمی - صفحه:63-80

  tick  بررسی ارتباط بین آمادگی الکترونیکی کشور و اثربخشی کاربرد فناوری اطلاعات در بنگاه‌ها با رویکرد فراتحلیل - صفحه:81-96

  tick  چارچوب ابعاد آمادگی الکترونیکی ملی براساس رویکرد سیستمی - صفحه:97-114

  tick  تبین بررسی نقش فناوری اطلاعات بر عملکرد مدیریت زنجیره سرد در سازمان های کلاس جهانی (پژوهشی پیرامون صنایع غذایی) - صفحه:115-132

  tick  نقش مدیریت دانش در عملکرد فرآیند توسعه محصول جدید پژوهشی پیرامون شرکت های Sme صنعت نرم افزار استان یزد - صفحه:133-150

  tick  بررسی تاثیر فناوری اطلاعات برقابلیت ها و عملکرد زنجیره تامین شرکت های لبنیاتی استان فارس: مطالعه ی چند موردی - صفحه:151-170

  tick  سنجش شاخص های حکمرانی خوب و نقش دولت الکترونیک در ارتقای آن - صفحه:171-188
 

Copyright 2015
Islamic World Science Citation Center
All Rights Reserved