>
Fa   |   Ar   |   En
   مدیریت فناوری اطلاعات   
سال:1391 - دوره:4 - شماره:11


  tick  بررسی اهداف و وظایف پارک‌های علم و فناوری ایران و میزان تمرکز آنها بر مراحل مختلف فرآیند نوآوری - صفحه:1-20

  tick  پیمایشی از ابعاد پیاده‌سازی سیستم‌های برنامه‌ریزی منابع سازمان و مدیریت ارتباط با مشتری در شرکت‌های ایرانی - صفحه:21-46

  tick  ارزیابی تاثیر کیفیت خدمات الکترونیک در اعتمادسازی مشتریان آنلاین شرکت‌های کارگزاری شهر تهران - صفحه:47-68

  tick  بررسی نقش میانجی کنش متقابل اجتماعی در تاثیرگذاری ساختار و جو سازمانی بر مدیریت دانش (مطالعه‌ موردی: صنایع خودروسازی در ایران) - صفحه:69-92

  tick  همراستایی استراتژی تولید با Bpr در اجرای Erp برای اندازه‌گیری عملکرد در صنایع از نوع تولید پیوسته - صفحه:93-110

  tick  ارایه‌ چارچوبی برای ارزیابی و الویت‌بندی فاکتورهای ریسک برون‌سپاری پروژه‌های فناوری اطلاعات: دیدگاه خبرگان طراحی سیستم‌های اطلاعاتی - صفحه:111-134

  tick  بررسی تاثیر ادراک مشتریان از امنیت و اعتماد بر استفاده از سیستم‌های پرداخت الکترونیکی شعب بانک کشاورزی شهر تهران - صفحه:135-154

  tick  عوامل موثر بر پذیرش ابزارهای بانکداری الکترونیک از سوی مشتریان (پیمایشی درباره‌ی بانک سامان) - صفحه:155-174

  tick  مدیریت تغییر در فرایندهای کسب‌وکار - صفحه:175-198
 

Copyright 2015
Islamic World Science Citation Center
All Rights Reserved