>
Fa   |   Ar   |   En
   مدیریت فناوری اطلاعات   
سال:1391 - دوره:4 - شماره:13


  tick  شناسایی و بررسی مسائل و مشکلات معماری سازمانی در شرکت های منتخب ایرانی: پژوهشی ترکیبی - صفحه:1-24

  tick  ارائه ی مدلی برای بررسی تاثیر فناوری اطلاعات بر کیفیت عملکرد سازمان های تولیدی: (پیمایشی درباره ی شرکت های خودروسازی سایپا و ایران خودرو) - صفحه:25-44

  tick  تحلیل اهمیت- عملکرد ویژگی های خدمت بر پایه بخش بندی مشتریان با رویکرد داده کاوی (پژوهشی در بازار خدمات تلفن همراه در استان یزد) - صفحه:45-70

  tick  بررسی تاثیر امنیت ادراک شده بر اعتماد به بانکداری اینترنتی از سوی مشتریان زن (پیمایشی درباره ی بانک صادرات شهر سمنان) - صفحه:71-88

  tick  تبیین عوامل موثر بر موفقیت سیستم های اطلاعاتی: با تاکید بر نقش عوامل سازمانی و یادگیری سازمانی ( مطالعه ی موردی سازمان صنایع و معادن استان اصفهان) - صفحه:89-114

  tick  ارائه ی مدل ساختاری تفسیری دستیابی به چابکی از طریق فناوری اطلاعات در سازما ن های تولیدی - صفحه:115-134

  tick  ارزیابی عوامل موثر بر وفاداری الکترونیکی در سازمان های ارائه دهنده ی خدمات الکترونیک با استفاده از تکنیک Ahp فازی - صفحه:135-156

  tick  ارائه ی مدلی از عوامل موثر بر تبلیغات مثبت توسط مشتری در بانکداری الکترونیکی - صفحه:157-170

  tick  انتخاب مدل کسب و کار مناسب برای بنگاه های اقتصادی فعال در حوزه ی اینترنت همراه در ایران با استفاده از رویکرد تجزیه وتحلیل سلسله مراتبی - صفحه:171-186
 

Copyright 2015
Islamic World Science Citation Center
All Rights Reserved