>
Fa   |   Ar   |   En
   مجله علمی دانشگاه علوم پزشکی ایلام   
سال:1392 - دوره:21 - شماره:3


  tick  بررسی کیفت زندگی و عوامل مرتبط با آن در بیماران مبتلا به تومور مغزی - صفحه:1-11

  tick  بررسی وضعیت انجام رفتارهای ارتقا دهنده سلامت در اساتید دانشگاه علوم پزشکی شهید صدوقی یزد در سال 1388 - صفحه:12-21

  tick  بررسی ویژگی های شخصیتی و روان شناختی زنان و دختران فراری شهر کرمانشاه در سال 1389 - صفحه:22-29

  tick  مقایسه شدت درد و عوارض پس از سزارین با دو روش بیهوشی عمومی و اسپاینال - صفحه:30-38

  tick  اثرات اعتیاد به تریاک(Opium) بر روی ساختار بافتی کبد و کلیه خرگوش - صفحه:39-45

  tick  بررسی انگل های کرمی زیونوز در موش های راتوس مناطق شهری شمال استان خوزستان - صفحه:46-52

  tick  بررسی درصد سوختگی در افراد اقدام کننده به خودسوزی در استان ایلام دربین سال های 1385-1372 - صفحه:53-63

  tick  مطالعه فون و فعالیت ماهانه پشه خاکی ‌ها در کانون لیشمانیوز جلدی دهستان قنوات استان قم، سال 1391 - صفحه:64-71

  tick  مقایسه ویژگی های زیستی والدین کودکان استثنایی با والدین کودکان عادی - صفحه:72-82

  tick  اثرات استرس مزمن چندگانه بر ساختار بافتی بیضه موش صحرایی - صفحه:83-90

  tick  بررسی 10 ساله کودکان مبتلا به کاردیومیوپاتی دیلاته - صفحه:91-97

  tick  بررسی مکانیسم سکته ایسکمی با آنالیز پروتیوم مغز انسان - صفحه:98-108

  tick  بررسی وضعیت تغذیه دانشجویان ساکن در خوابگاه های دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی - صفحه:109-117

  tick  ارزش کولونوسکوپی و بیوپسی در تعیین علت اسهال مزمن - صفحه:118-124

  tick  فعالیت بدنی و غلظت هموگلوبین گلیکوزیله سرم - صفحه:125-133

  tick  مداخلات اجتماع محور پیشگیری از آسیب های ناشی از وسایل نقلیه - صفحه:134-140

  tick  تظاهرات سی ‌تی با قدرت تفکیک بالا(Hrct) در بیماران مبتلا به سارکوییدوز: یافته‌ های تیپیک و اتیپیک - صفحه:141-146

  tick  وضعیت دسترسی به مقالات بیوانفورماتیک پزشکی Web Of Science با استفاده از وب مریی - صفحه:147-154

  tick  بررسی رابطه بین سازه های نظریه رفتار برنامه ریزی شده با رفتارهای ایمن عبور از خیابان در دانش آموزان چهارم ابتدایی شهر تهران - صفحه:155-161

  tick  نقش راهبردهای مقابله ای در مشکلات روانی بیماران دیابتی - صفحه:162-172
 

Copyright 2015
Islamic World Science Citation Center
All Rights Reserved