>
Fa   |   Ar   |   En
   مهندسی مکانیک مدرس   
سال:1392 - دوره:13 - شماره:12


  tick  ارایه الگوریتم نوین طراحی اولیه کمپرسورهای محوری چند مرحله‌ای با استفاده از بهینه سازی دو لایه ای چند متغیره و چند هدفه - صفحه:1-13

  tick  بررسی عددی پارامترهای شکست در مساله تماس لغزشی پانچ صلب تخت و جسم نیمه بی نهایت هدفمند در حضور ترک سطحی - صفحه:14-24

  tick  مدل‌سازی سفتی نانوکامپوزیت گرافن/اپوکسی با توزیع تصادفی گرافن و با استفاده از مدل ترکیبی دینامیک‌مولکولی-مایکرومکانیک - صفحه:25-35

  tick  شبیه‏ سازی احتراق درون مشعل متخلخل استوانه‏ای با در نظر گرفتن اثرات اغتشاش - صفحه:36-47

  tick  بررسی مقایسه‌ای تاثیر ارتعاش آلتراسونیک قطعه‌کار در فرایند ماشین‌کاری تخلیه الکتریکی (Edm) - صفحه:48-55

  tick  تاثیر پارامترهای فرایند جوش‌کاری اصطکاکی اغتشاشی و ابزار روی خواص مکانیکی اتصالات آلیاژ آلومینیوم 7075-T6 - صفحه:56-66

  tick  حذف اثرات سیستم تعلیق کابلی از مشخصات مودال اندازه‌گیری شده یک سازه منعطف - صفحه:67-78

  tick  بررسی اثرات پارامترهای جوش‌کاری بر راندمان پروسه جوش‌کاری زیرپودری - صفحه:79-87

  tick  مشخصه‌سازی خواص الکتریکی و الکترومغناطیسی کامپوزیت‌ حاوی نانولوله های کربن - صفحه:88-100

  tick  اثر نوع سوخت (بنزین و گاز طبیعی) روی تغییرات سیکلی یک موتور اشتعال جرقه‌ای در حالت مخلوط فقیر - صفحه:101-108

  tick  تحلیل الاستیک تغییر شکل‌های بزرگ صفحات گرد توخالی چند لایه با تقویت کننده حلقوی به کمک روش رهایی پویا - صفحه:109-123

  tick  تحلیل عددی و تجربی نفوذ در پارچه‌های کولار و بررسی عوامل موثر بر عملکرد بالستیکی آن‌ها - صفحه:124-133

  tick  طراحی واحد شناسایی سیکل‌ رانندگی فازی جهت استفاده در استراتژی کنترل هوشمند خودروهای هیبرید - صفحه:134-143

  tick  بررسی آزمایشی و تیوری تاثیر چرخ طیّار دو جرمی ‌در کاهش نوسانات سیستم انتقال قدرت وسیله نقلیه - صفحه:144-155

  tick  بررسی ارتعاشات صفحه کامپوزیتی پر شده با مواد اثرپذیر مغناطیسی - صفحه:156-160
 

Copyright 2015
Islamic World Science Citation Center
All Rights Reserved