>
Fa   |   Ar   |   En
   مهندسی مکانیک مدرس   
سال:1392 - دوره:13 - شماره:1


  tick  بهینه سازی آستانه واژگونش تانکر خودروهای حامل سوخت بر مبنای طراحی الگوریتم بهینه سازی سطح مقطع تانکر - صفحه:1-12

  tick  بررسی عوامل موثر بر برگشت فنری و انحنای دیواره جانبی در خمکاری U شکل ورق‌هایی از جنس فولاد دو فازی - صفحه:13-23

  tick  بررسی عددی و تجربی کمانش پوسته های جدار نازک استوانه ای فولادی با گشودگی های مثلثی تحت فشار محوری - صفحه:24-37

  tick  تحلیل عددی رشد مُد اول تورق در تیر یک‌ سرگیردار دو لبه تک‌جهته با استفاده مدل‌های ناحیه چسبناک - صفحه:38-48

  tick  بررسی تجربی تاثیر سازه های بالادست بر عملکرد بادگیرهای یک‌طرفه - صفحه:49-60

  tick  تحلیل فرآیند فرم‌دهی تدریجی دونقطه‌ای با استفاده از روش قاچی به همراه آزمایش‌های تجربی - صفحه:61-69

  tick  حل عددی مدل‌های دوسیالی تراکم‌پذیر هم‌دما با استفاده از روش‌های بقایی در امتداد مسیر مرکزی - صفحه:70-84

  tick  بررسی جابجایی آزاد همراه با تشعشع در محفظه متخلخل چهار گوش در شرط عدم تعادل حرارتی - صفحه:85-94

  tick  استخراج مدهای مختلف انتشار موج لمب در یک ورق آلومینیوم چسبیده شده به ورق کامپوزیت توسط اجزا محدود و آزمایش - صفحه:95-106

  tick  کاربرد ماتریس‌های تبدیل 3×3 در استخراج معادلات حرکت ربات با لینک الاستیک و مفاصل دورانی-کشویی - صفحه:107-117

  tick  تحلیل پایداری جانبی خودروی ریلی سرعت بالا در قوس - صفحه:118-128

  tick  تحلیل عددی جریان و انتقال حرارت آشفته در جت نوسانی برخوردی به سطح مقعر - صفحه:129-137

  tick  بررسی تاثیر زاویه بین جهت گرادیان خواص و راستای ترک بر ضریب شدت تنش مود ترکیبی در ورق های مدرج تابعی با روش Mlpg - صفحه:138-150
 

Copyright 2015
Islamic World Science Citation Center
All Rights Reserved