>
Fa   |   Ar   |   En
   سلامت روان کودک   
سال:1395 - دوره:3 - شماره:3


  tick  الگوی رفتار‌کلاسی و خودناتوان‌سازی تحصیلی در دانش‌آموزان مبتلا به ناتوانی یادگیری خاص - صفحه:3-11

  tick  ویژگی‌های شخصیتی و نظام های بازداری و فعال ساز رفتاری در دانش آموزان مبتلا به اختلال رفتار هنجاری و نارسایی توجه - فزون کنشی - صفحه:13-29

  tick  سطح انگیزش، خودپنداشت و نگرش نسبت به خواندن در دانش‌آموزان نارساخوان - صفحه:31-42

  tick  رابطه علّی خشونت فیزیکی و عاطفی والدین با مدیریت خشم و رفتارهای پرخاشگرانه کودکان مبتلا به اختلال نافرمانی مقابله‌ای با میانجی‌گری رابطه والد - فرزند و همدلی - صفحه:43-58

  tick  تاثیر آموزش مدیریت تنیدگی مبتنی بر روی‌آورد شناختی رفتاری بر بهبود رابطه والد کودک و بهزیستی روان‌شناختی مادران کودکان کم توان ذهنی - صفحه:59-71

  tick  رابطه مشکلات دلبستگی با علائم اختلال نافرمانی مقابله ای کودکان - صفحه:73-83

  tick  نقش انگیزش تحصیلی در تبیین رفتارهای پرخطر دانش آموزان اقشار آسیب‌پذیر - صفحه:85-95

  tick  تاثیر موسیقی درمانی غیرفعال بر نشانه ها، نارسایی ارتباطی و تعامل اجتماعی کودکان مبتلا به طیف اوتیسم - صفحه:97-106

  tick  تاثیر راهبردهای مقابله با تنیدگی بر رضایت زناشویی و تنیدگی والدین کودکان کم توان ذهنی - صفحه:107-117
 

Copyright 2015
Islamic World Science Citation Center
All Rights Reserved