>
Fa   |   Ar   |   En
   سلامت روان کودک   
سال:1395 - دوره:3 - شماره:4


  tick  ارائه مدل پیش بینی خودکارآمدپنداری تحصیلی بر اساس ابعاد الگوهای ارتباطی خانواده با نقش میانجی گر ویژگی های شخصیتی دانش آموزان - صفحه:3-13

  tick  تاثیر درمان عصب روان‌شناختی بر کنش های اجرایی و عملکرد درسی دانش آموزان مبتلا به حساب نارسایی - صفحه:14-25

  tick  مقایسه جانبی شدن در ریخت های فرعی کودکان مبتلا به اختلال نارسایی توجه/ فزون کنشی و بهنجار - صفحه:26-36

  tick  تاثیر نوروفیدبک بر علائم اختلال نارسایی‌ توجه/‌‌‌ فزون‌کنشی در کودکان - صفحه:37-47

  tick  تاثیر آموزش خودآموزی کلامی بر تنیدگی تحصیلی و خودپنداشت ریاضی دانش آموزان - صفحه:48-59

  tick  تاثیرآموزش خودکارآمدپنداری بر اضطراب امتحان و فرسودگی‌تحصیلی دانش‌آموزان - صفحه:60-69

  tick  مقایسه نظریه ذهن، نگهداری توجه، و همدلی در دانش آموزان مبتلا و غیر مبتلا به اختلال نافرمانی مقابله‌ای - صفحه:70-79

  tick  سنجش و اولویت‌بندی نیازهای والدین دانش‌آموزان مبتلا به اختلال نارسایی‌توجه/ فزون‌کنشی - صفحه:80-88

  tick  سنجش کنشی رفتار: روی‌آوردی در طراحی مداخلات رفتاری برای رفتارهای چالش‌انگیز در مدارس - صفحه:89-100
 

Copyright 2015
Islamic World Science Citation Center
All Rights Reserved