>
Fa   |   Ar   |   En
   مهندسی سازه و ساخت   
سال:1395 - دوره:3 - شماره:1


  tick  سخن سردبیر - صفحه:2-2

  tick  آسیب پذیری لرزه ای شهر یزد - صفحه:5-13

  tick  بررسی میدانی تاثیر صفحات لاستیکی زیر تراورس در مقاومت جانبی خطوط راه آهن - صفحه:14-26

  tick  برآورد تقریبی شتاب جانبی در سازه های بلند با روش تیر طره برشی-خمشی - صفحه:27-37

  tick  بررسی آزمایشگاهی تاثیر نانو رس و خاکستر بادی بر مقاومت فشاری ملات ماسه سیمان - صفحه:38-48

  tick  بررسی عددی و آزمایشگاهی ستون های فولادی توخالی مقاوم سازی شده با کامپوزیت های مسلح به الیاف کربن - صفحه:49-58

  tick  بهینه‌سازی ظرفیت باربری و نشست تفاضلی گروه شمع قائم با استفاده از الگوریتم ژنتیک - صفحه:59-71

  tick  شناسایی موقعیت و شدت ترک‌های چندگانه در تیر طره‌ی بتن‌آرمه با استفاده از تحلیل مودال و آنالیز موجک - صفحه:72-83

  tick  بررسی اثر مهار بازویی-کلاهک خرپایی بر رفتار سازه های بلند فولادی با هسته بتنی و پلان دایره ای - صفحه:84-98

  tick  طراحی مستقیم دیوارهای برشی بتن آرمه ویژه مرکب با اجزای مرزی فولادی بر مبنای تغییرمکان - صفحه:99-111

  tick  بررسی عددی استفاده از پیش دال‌های بتنی در ناحیه انتقال خطوط بالاستی به آبروهای بتنی خطوط راه آهن سریع السیر - صفحه:112-128
 

Copyright 2015
Islamic World Science Citation Center
All Rights Reserved