>
Fa   |   Ar   |   En
   مدیریت و توسعه ورزش   
سال:1393 - دوره:3 - شماره:1


  tick  بازاریابی در باشگاه‌های خصوصی و دولتی آمادگی جسمانی و ایروبیک: نقش کیفیت خدمات، رضایتمندی و وفاداری مشتریان - صفحه:1-13

  tick  بررسی معیارهای محوطه‌سازی بیرونی در طراحی و ساخت اماکن ورزشی شهری - صفحه:15-34

  tick  تدوین الگوی اثربخشی فدراسیون‌های منتخب ورزشی عراق - صفحه:35-49

  tick  مدلی برای راه‌اندازی کسب و کارهای کوچک و متوسط ورزشی - صفحه:51-68

  tick  بررسی موانع سرمایه‌گذاری خصوصی در ورزش استان آذربایجان شرقی - صفحه:69-81

  tick  شناسایی، وزن‌دهی و اولویت بندی شاخص‌های ارزیابی عملکرد باشگاه‌های ورزش - صفحه:83-98

  tick  مقایسه ویژگی‌های رفتاری شرکت‌کنندگان در پیش‌بینی نتایج رقابت‌های فوتبال با توجه به ویژگی‌های جامعه شناختی و وضعیت بازاریابی این مسابقات - صفحه:99-115

  tick  تحلیل کانونی رابطه حمایت اجتماعی و بی‌انگیزگی دانش‌آموزان در فعالیت‌های تربیت‌بدنی - صفحه:117-134

  tick  رابطه استرس سازمانی و عملکرد اعضای تیم ملی تکواندوی بانوان ایران در رویدادهای بین‌المللی - صفحه:135-148

  tick  ضرورت و امکان سنجی بکارگیری رویکرد تلفیقی در برنامه درسی تربیت‌بدنی دوره ابتدایی - صفحه:149-160
 

Copyright 2015
Islamic World Science Citation Center
All Rights Reserved