>
Fa   |   Ar   |   En
   اقتصاد و مدیریت شهری   
سال:1396 - دوره:5 - شماره:18


  tick  ارائه چارچوب مفهومی تعامل بازآفرینی شهری و شهر کارآفرین در دستیابی به بازاریابی مکان - صفحه:1-20

  tick  بازآفرینی شهری با تاکید بر شناسایی و تحلیل خوشه های خلاق فرهنگی ( مطالعه موردی بافت تاریخی - فرهنگی شیراز ) - صفحه:21-40

  tick  بررسی استقرار خرده‌نظام مدیریت مناطق پیراشهری (مطالعه موردی: منطقه 22 کلان‌شهر تهران) - صفحه:41-56

  tick  بهینه‌سازی مصرف انرژی در حمل‌ونقل ریلی شهری (مطالعه موردی: مترو تهران) - صفحه:57-75

  tick  شناسایی و اولویت‌بندی عوامل موثر بر تمایل به تقاضای پیش‌خرید مسکن (مطالعه موردی: خریداران مسکن در حال ساخت شهر ایلام) - صفحه:77-92

  tick  مدل‌یابی معادلات ساختاری مولفه‌های اقتصادی و فرهنگی تاثیرگذار بر رفتار مصرفی انرژی در جوامع شهری - صفحه:93-112

  tick  نقش تغییر سازمانی بر بهبود عملکرد مالی و اقتصادی سازمان‌ها (مطالعه موردی: بانک شهر) - صفحه:113-125

  tick  وضعیت ارزیابی شاخص‌های حکمروایی مطلوب در توسعه گردشگری شهری (مورد مطالعه: شهر تهران) - صفحه:127-139
 

Copyright 2015
Islamic World Science Citation Center
All Rights Reserved