>
Fa   |   Ar   |   En
   پژوهش های آموزش و یادگیری   
سال:1394 - دوره:22 - شماره:6


  tick  رابطه علّی هوش عمومی و هوش هیجانی با عملکرد تحصیلی با میانجی‌گری اضطراب امتحان و سازگاری در دانش آموزان سال اوّل دبیرستان - صفحه:18-1

  tick  بررسی رابطه ی نگرش به خلاقیت و خلاقیت اجتماعی در کودکان با واسطه گری هسته کنترل - صفحه:19-30

  tick  تاثیر روش تدریس بدیعه‌پردازی بر پرورش خلّاقیّت دانش آموزان پایه پنجم ابتدایی - صفحه:31-44

  tick  تحلیل محتوای مولفه‌های درون فردی هوش هیجانی در کتب درسی بخوانیم دوره ابتدایی با تاکید بر دیدگاه بار- اُن - صفحه:45-66

  tick  تحلیل ساختار عاملی سیاهه راهبردهای یادگیری و مطالعه در دانشجویان - صفحه:67-82

  tick  تاثیر یادگیری مشارکتی درتعامل با سبک‌های یادگیری (وابسته به زمینه و نابسته به زمینه) بر پیشرفت تحصیلی درس ریاضی ‌دانش‌آموزان دختر پایه اول دبیرستان - صفحه:83-96

  tick  سازمان‌دهی میان رشته‌ای برنامه درسی با تاکید بر اثربخش سازی محتوای دروس - صفحه:97-122

  tick  بررسی و تحلیل دیدگاه انسان شناختی هایدگر درباره فناوری و دلالت های آن در تعلیم و تربیت - صفحه:123-138

  tick  بررسی تاثیر روش تدریس همیاری بر خلاقیت دانش آموزان دختر پایه پنجم ابتدایی در درس علوم تجربی - صفحه:139-150

  tick  نحوه گذران اوقات فراغت دانشجویان و رابطه آن با متغیر جنسیت (مطالعه مورد؛ پردیس دانشگاه خوارزمی) - صفحه:151-164

  tick  شناسایی صلاحیت های حرفه ای مربیان دوره ی پیش دبستانی - صفحه:165-182

  tick  تحلیل محتوای مولفه‌های مهارت اجتماعی در کتاب‌های جامعه‌ شناسی دوره دوم متوسطه - صفحه:183-194

  tick  بررسی دیدگاه اعضای هیئت علمی دانشگاه پیام نور به رویکرد یادگیری ترکیبی بر حسب متغیرهای فردی و سطح مهارت‌ رایانه‌ای - صفحه:195-210

  tick  تحلیل میزان توجه به مولفه‌های شهداء و ایثارگران دفاع مقدس در محتوای کتب درسی دوره ابتدایی - صفحه:211-234

  tick  بررسی نگرش دانشجویان رشته علم اطلاعات و دانش‌شناسی به یادگیری الکترونیکی (مطالعه مورد؛ دانشگاه یزد) - صفحه:235-248
 

Copyright 2015
Islamic World Science Citation Center
All Rights Reserved