>
Fa   |   Ar   |   En
   مطالعات مدیریت ورزشی   
سال:1395 - دوره:8 - شماره:39


  tick  ارائۀ مدل اثر چابکی سازمانی بر عملکرد سازمانی در شرکت‌های تولیدی ورزشی - صفحه:17-36

  tick  ارائۀ مدل اثر تفویض اختیار مدیران بر توانمند سازی و ارتقای اثربخشی سرمایۀ انسانی در سازمان‌های ورزشی - صفحه:37-50

  tick  نقش فرهنگ سازمانی و مدیریت دانش در هوش سازمانی کارکنان وزارت ورزش و جوانان - صفحه:51-72

  tick  تحلیلی بر پیش‌بینی سازگاری شغلی بر‌اساس پیاده‌سازی مدیریت کوانتومی - صفحه:73-86

  tick  شناسایی عوامل موثر بر ارزش ویژۀ برند تیم‌های فوتبال حرفه‌ای مورد ‌مطالعه: باشگاه استقلال تهران - صفحه:87-102

  tick  ارزشیابی کیفیت منابع انسانی بخش درون‌داد مقطع کارشناسی رشتۀ تربیت‌بدنی و علوم ورزشی دانشگاه‌های آزاد اسلامی منطقۀ یک کشور - صفحه:103-122

  tick  شناسایی و الویت‌بندی موانع توسعه و پیشرفت فوتبال استان یزد با استفاده از مدل‌های تصمیم گیری چندشاخصه - صفحه:123-138

  tick  عوامل اجتماعی موثر بر عملکرد تیم‌های شرکت‌کننده در جام جهانی فوتبال (2014) برزیل - صفحه:139-154

  tick  موقعیت فروش کالاهای ورزشی دست دوم برندهای معتبر خارجی از دیدگاه مصرف‌کنندگان - صفحه:155-170

  tick  تحلیل سوات میزبانی رویدادهای بزرگ ورزشی در ایران - صفحه:171-188

  tick  مدل یابی سرمایۀ اجتماعی مدیران با وفاداری مشتریان استخرهای مشهد - صفحه:189-204

  tick  طراحی الگوی شایستگی‌های کارآفرینان در صنعت ورزش ایران - صفحه:205-228
 

Copyright 2015
Islamic World Science Citation Center
All Rights Reserved