>
Fa   |   Ar   |   En
   پژوهش های علوم شناختی و رفتاری   
سال:1394 - دوره:5 - شماره:2


  tick  اثر بخشی آموزش کنترل تکانه و توجه بر پردازش هیجانی، تکانشگری و حواس پرتی دانش آموزان مبتلا به اختلال ریاضی - صفحه:1-22

  tick  ویژگی‌های روانسنجی پرسشنامه پنج بعدی ذهن‌آگاهی در بین مردم - صفحه:23-40

  tick  تعیین نقش تجارب تحصیلی، جنسیت و وضعیت سکونت بر سلامت روان دانشجویان علوم انسانی - صفحه:41-56

  tick  ابعاد دلبستگی بزرگسالان به عنوان پیش‌بینی ‌کننده سبک‌های حلّ تعارض زناشویی - صفحه:57-72

  tick  پیش‌بینی احساس غربت دانشجویان جدیدالورود بر اساس سبک‌های دلبستگی و امیدواری - صفحه:73-86

  tick  مقایسه هیجان ابراز شده و سبک‌های مقابله با استرس در سه گروه بیماران مبتلا به اختلال وسواس فکری و عملی و وابسته به مواد و همراهان و عادی - صفحه:87-100

  tick  پیش‌بینی عملکرد تحصیلی دانشجویان دوره‌های الکترونیکی براساس مهارت‌های فراشناختی و هوش هیجانی آنان - صفحه:101-110

  tick  نقش خستگی شناختی بر کمال‌گرایی، انعطاف‌پذیری روان‌شناختی و راهبردهای مقابله با استرس - صفحه:111-126

  tick  مقایسه اثربخشی مداخله متمرکز بر تروما و آموزش مهارت‌های اجتماعی بر توانایی و مشکلات رفتاری دختران شاهد و ایثارگر - صفحه:127-142

  tick  بررسی رابطه مهارت‌های ارتباطی با صمیمیت زناشویی - صفحه:143-152
 

Copyright 2015
Islamic World Science Citation Center
All Rights Reserved