>
Fa   |   Ar   |   En
   تحقیقات بازاریابی نوین   
سال:1395 - دوره:6 - شماره:3


  tick  مفهوم‌پردازی استراتژی فروش برند در صنعت محصولات مصرفی تندگردش - صفحه:1-18

  tick  طراحی و آزمون مدل انتخاب مولفه‌های بخش‌بندی بازار بین‌المللی؛ مطالعۀ موردی بازار بین‌المللی بنزین - صفحه:19-36

  tick  طراحی و تبیین مدل مفهومی آمیخته بازاریابی کارآفرینانه در کسب‌وکارهای خلاق هنری؛ مورد مطالعه: صنایع خلاق - صفحه:37-52

  tick  ارائه مدل توسعه‌یافته تاثیر عامل فرهنگ الکترونیکی در تنظیم بازار و قیمت‌گذاری کالا و خدمات - صفحه:53-66

  tick  تحلیل کلان‌روندهای موثر بر آیندۀ بازار صنعت بانکداری با رویکرد تحلیل ساختاری، تحلیل تاثیر متقابل (بر گذر) - صفحه:67-86

  tick  بررسی تاثیر ابعاد رویکردهای سازمان بر موفقیت محصولات جدید با متغیرهای مدیریت دانش مشتری و دانش بازار (پژوهشی در شرکت‌های دانش‌بنیان پارک علم و فناوری خلیج فارس (بوشهر) - صفحه:87-108

  tick  شناسایی قابلیت‌های بازاریابی برون‌گرای موثر در عملکرد تولید محصول جدید: نقش تعدیل‌گری ساختار مشتری‌بنیاد - صفحه:109-126

  tick  بررسی قصد هم آفرینی محصول و رابطه ی آن با ارزش ادراک شده و بازاریابی دهان به دهان مثبت؛ ملاحظه ی نقش ریسک زمانی ادراک شده - صفحه:127-146

  tick  بررسی نحوه شکل‌گیری هوشمندی رقابتی بر اساس رویکرد قابلیت‌های پویای مبتنی بر دانش (مورد مطالعه: کسب و کارهای کوچک و متوسط) - صفحه:147-160

  tick  تاثیر طرز فکر مصرف‌کنندگان بر استراتژی‌های کپی ‌کت - صفحه:161-174
 

Copyright 2015
Islamic World Science Citation Center
All Rights Reserved